Dbając o komfort oraz bezpieczeństwo pracy, wiele firm decyduje się obecnie na prowadzenie całego procesu rekrutacyjnego zdalnie. Dla wygody kandydatów i rekruterów, wprowadziliśmy oznaczenie takich ogłoszeń hasłem rekrutacja zdalna.
Ta opcja, pozwoli Ci szybko odnaleźć oferty pracy, w których cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu – poprzez narzędzia online lub przez telefon.
W zależności od tego z jakich narzędzi korzystają pracodawcy, ogłoszenie jest oznaczone odpowiednim statusem.
Jeżeli aplikujesz na taką ofertę, pracodawca może skontaktować się z Tobą i przedstawić Ci propozycję spotkania online lub rozmowy telefonicznej. Rekruter poinformuje Cię, w jaki sposób i kiedy zostanie przeprowadzone spotkanie zdalne. Dzięki temu, możesz się do niego odpowiednio przygotować.
Podczas aplikowania możesz trafić na ankietę, w której określisz preferowany sposób kontaktu:
Co oznacza rekrutacja prowadzona online?
Pracodawca może zaproponować spotkanie za pomocą jednego z dostępnych na rynku narzędzi, takich jak:
- Narzędzie Pracuj.pl (więcej)
- Skype
- Facebook Messenger
- Google Hangouts
- Viber Messenger
- Microsoft Teams
- Telegram
- Signal
Większość z tych aplikacji w wersji podstawowej jest bezpłatna i działa na telefonie, nie jest wymagany dostęp do komputera. Aplikacje zainstalujesz, korzystając z marketów z aplikacjami mobilnymi – Google Play lub App Store.
Co oznacza rekrutacja prowadzona telefonicznie?
Pracodawca może zaproponować przeprowadzenie rozmowy przez telefon.
Wszystkie oznaczone oferty znajdziesz tutaj:
Więcej o tym, jak się przygotować do takiej rozmowy, znajdziesz tutaj:
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@pracuj.pl