Treści zamieszczone w naszym serwisie (w szczególności treści ogłoszeń rekrutacyjnych) pochodzą od naszych klientów i to oni za nie odpowiadają.
Pomimo tego, że zastrzegamy sobie prawo do przeglądania z własnej inicjatywy i moderowania treści publikowanych w serwisie - w celu sprawdzenia ich zgodności z naszymi Zasadami dot. treści, regulaminami świadczenia usług oraz przepisami prawa - to niekoniecznie oznacza to, że przeglądamy wszystkie z nich. Publikowanie lub przesyłanie jakichkolwiek treści do publikacji w serwisie odbywa się w sposób zautomatyzowany, a my nie weryfikujemy automatycznie wszystkich przesyłanych treści.
Od każdego, kto publikuje lub przekazuje nam do publikacji treści w naszym serwisie oczekujemy stosowania się do Zasad dot. treści, które zawarliśmy również w naszych regulaminach świadczenia usług, a po swojej stronie dbamy o to, aby były one konsekwentnie przestrzegane.
Masz prawo przesłania nam zgłoszenia dotyczącego publikowanych treści za pomocą formularza, a po otrzymaniu Twojego zgłoszenia nasz Zespół ds. zarządzania treścią przenalizuje czy wskazane przez Ciebie treści naruszają Zasady dotyczące treści, regulaminy świadczenia usług lub przepisy prawa i podejmie odpowiednie kroki w celu rozwiązania Twojego zgłoszenia, o czym poinformujemy Cię w formie decyzji.
Jeśli nasz Zespół ds. zarządzania treścią uzna, że wskazana przez Ciebie treść narusza nasze Zasady dot. treści, regulaminy świadczenia usług lub przepisy prawa zostanie ona w pierwszej kolejności poprawiona lub usunięta.