Szukając pracy, warto pomóc swojemu szczęściu. Masz szansę odwrócić role i sprawić, by to pracodawca odnalazł Ciebie. Jak to zrobić? Wystarczy, że dodasz CV do swojego profilu w Pracuj.pl:
- Zaloguj się do konta na Pracuj.pl.
- Wybierz zakładkę CV i inne dokumenty.
- Kliknij w przycisk wybierz plik z dysku, a pojawi się możliwość przeglądania i załączania plików, jakie masz na swoim komputerze. Wybierz dokument, który chcesz zamieścić w bazie Pracuj.pl, a następnie potwierdź dodanie go poprzez Zapisz.
Jeśli chcesz udostępnić swoje CV dla pracodawców, w ustawieniach konta – ustawienia prywatności, w sekcji Udostępnianie CV i profilu pracodawcom włącz udostępnianie jak niżej:
Kilka praktycznych wskazówek co do pliku CV zamieszczanego w koncie Mój Pracuj:
- Plik CV powinien być zapisany najlepiej w formacie Word (.doc, docx), Open Rich Text (.rtf.) lub Adobe Acrobat (.pdf). Dokument nie może być też cięższy niż 2 MB.
- Sugerujemy, aby plik miał nazwę w formacie „Imię Nazwisko - CV". Nazwa pliku nie powinna być jednak dłuższa niż 26 znaków (wraz ze spacjami).
- Możesz dodać 6 plików CV.
- Jeżeli chcesz usunąć plik CV, kliknij w przycisk usuń widoczny przy danym pliku.
- Jeśli nie wiesz, jak stworzyć dobre CV, skorzystaj z naszego Kreatora CV i przeczytaj nasze porady.